Elamus
Geberit AquaClean
Pereettevõttest Euroopa turuliidriks
Geberit on loonud ajalugu juba 150 aastat. Kui Caspar Melchior Albert Gebert avas 1874. aastal Šveitsis Rapperswil-Jona vanalinnas plekksepatöökoja, ei osanud keegi ette kujutada, et sellest saab ühel päeval ülemaailmne kontsern. Kerige edasi tubli sada aastat, aastani 1978., kui Geberit demonstreeris juba oma teravat uuendusmeelsust, tunnistades, et dušš-WC-d on isikliku hügieeni tulevik. Kui Euroopas oli reaktsioon dušš-WC-de uuendusele mõnevõrra vaoshoitud, muutus see Jaapani majapidamistes peagi tavaliseks. Tänu aastatepikkusele uurimistööle dušš-WC-de valdkonnas on Geberit suutnud oma tehnoloogiaid järjekindlalt arendada ja täiustada. Selle tulemuseks on tooted, mis pakuvad maksimaalset mugavust, kujunduslahendusi ja kvaliteeti ning on rõõmustanud kliente üle kogu maailma juba 45 aastat.
Tutvuge AquaClean dušš-WC-de rikkaliku ajalooga.
Kui Geberit tõi 1978. aastal turule WC-pealise Geberella ja aasta hiljem, 1979. aastal Geberit-O-Mat terviklahenduse kui esimese integreeritud dušifunktsiooniga Geberiti WC-poti, mis ühendas praktiliselt kõik WC-poti ja bidee funktsioonid, tekitas isikliku hügieeni teema suurt elevust kogu maailmas.
Jaapanlased, kes on puhtuse ja isikliku hügieeni osas tuntud oma nõudmiste poolest, lõid oma riigis kiiresti sellele uuele tootele massituru. Vaid mõned aastad hiljem võis uuenduslikke WC-potte näha juba pooltes Jaapani majapidamistes. Euroopas võttis aga aega, enne kui need intelligentsed dušš-WC-d tee vannitubadesse leidsid.
Geberit jätkas dušikontseptsiooni arendamist ja tõi Šveitsis turule esimese seinale paigaldatava integreeritud dušš-WC kaubamärgi Balena all. Seda sai kombineerida ka kaasaegsete eelseinaelementide ja varjatud loputuspaagiga, et luua täiesti uus välimus.