KKK Geberit Home
Kas teil on Geberit Home rakenduse kohta küsimusi? Siit leiate kasulikud vastused korduma kippuvatele küsimustele.
ÜLDKÜSIMUSED GEBERIT HOME KOHTA
MIS ON GEBERIT HOME?
Geberit Home on Geberiti rakendus teie nutitelefonile. Geberit Home pakub digitaalset juurdepääsu erinevatele Geberiti toodetele vannitoas ning abistab teid kasutamise, seadistamise ja hooldusega. Rakendus ja selle funktsioonid on tasuta.
MILLISED EELISED ON GEBERIT HOME RAKENDI KASUTAMISEKS?
- Kasutage oma seadmeid nutitelefoni kaudu ja seadistage need õigesti
- Kasutage oma nutitelefoni Geberit AquaClean duši tualettruumi kaugjuhtimispuldina
- Lugege ekraanil olevat kasutusjuhendit
- Juurdepääs teenusele ja kontaktandmetele*
- Juurdepääs hooldus- ja hooldusteabele
- Rakenduse abil saate oma seadmeid interaktiivselt hooldada
- Viige läbi püsivara värskendused
(*Funktsioon pole kõigis riikides saadaval)
Kust ma saan Geberit Home'i alla laadida?
Rakendus Geberit Home on Androidi ja iOS-i nutitelefonidele tasuta saadaval vastavas rakenduste poes:
Geberit Home Apple App Store'is
Geberit Home Google Play poes

MILLISEID TOOTEID GEBERIT HOME TOETAB?
Geberit Home'i praegu toetatavaid Geberiti tooteid näete iga rakenduste poe rakenduse kirjelduses.
KUIDAS MA OMA GEBERITI TOOTE GEBERIT HOMEGA ÜHENDAN?
Bluetooth® kaudu 1). Aktiveerige oma nutitelefonis Bluetooth® funktsioon. Järgmised sammud kuvatakse rakenduses.
1) Bluetooth® kaubamärk ja selle logod on ettevõtte Bluetooth SIG, Inc. omand ja neid kasutatakse Geberiti litsentsi alusel.
MIKS PEAN ANDMA GEBERIT HOME KASUTAMISEKS ASUKOHALOA?
Bluetooth®1)on ühendatud asukohateenustega Android-seadmetes, millel on vanemad operatsioonisüsteemi versioonid. See tähendab, et iga vanema operatsioonisüsteemiga Android-seade nõuab BLE-ga töötava rakenduse kasutamiseks asukohaluba. Geberit ei kasuta asukohaandmeid.
1) Bluetooth® kaubamärk ja selle logod on ettevõtte Bluetooth SIG, Inc. omand ja neid kasutatakse Geberiti litsentsi alusel.
KUIDAS GEBERIT TAGAB TURVALISUSE JA ANDMETE PRIVAATSUSE?
Geberit arendab ja opereerib digitaalseid tooteid ja teenuseid kõrgete turvastandardite kohaselt. Lisaks sellele viiakse korrapäraste ajavahemike järel läbi väliste sõltumatute küberturbespetsialistide läbivaatus. Digitoodete ja -teenuste arendamisel ja kasutamisel järgitakse EL andmekaitsejuhiseid. Lisateabe saamiseks vaadake Geberiti mobiilirakenduste ja asjade interneti teenuste kasutustingimusi ja privaatsuspoliitikat.
Geberit AquaCleaniga seotud küsimused
MILLISED FUNKTSIOONID SAAN OMA GEBERIT AQUACLEAN DUŠITUALETTIGA TEOSTADA, KASUTADES GEBERIT HOME?
- Juhtige oma Geberit AquaClean duši tualetti eemalt
- Seadistage seadme sätted
- Muutke isiklikke seadeid
- Vaadake kasutusjuhendit
- Tehke hooldustöid (nt katlakivi eemaldamine, filtrite vahetamine)
- Funktsioonivideote vaatamine (nt katlakivi eemaldamise kohta)*
- Lugege hooldus- ja hooldusjuhiseid
- Otsige teenindus- ja kontaktteavet*
- Kasutage Geberit AquaCleani kaugtuge
*Funktsioon pole kõigis riikides saadaval
MA OLEN JUBA INSTALLILISED RAKENDUSE GEBERIT AQUACLEAN. KAS MA SAAB SELLE KASUTAMIST JÄTKADA?
Ei, rakendust Geberit AquaClean enam ei toetata. Kasutage nüüdsest Geberit Home'i.
MIDA PEAKSIN TEGEMA, KUI ÜHENDUS MINU GEBERIT AQUACLEAN DUŠITUALETIGA EI TOHI, ON AEGALNE VÕI EBASTABIILS VÕI KUI PÜSIVARA VÄRSKENDUS EI TOHI?
Kui peaks ilmnema üks neist juhtudest, soovitame teha järgmised toimingud.
- Desinstallige Geberit Home oma nutitelefonist ja seejärel taaskäivitage nutitelefon.
- Lülitage Geberit AquaClean duši tualettpott välja, oodake 30 sekundit ja seejärel uuesti sisse.
- Installige oma nutitelefoni uuesti Geberit Home ja proovige uuesti. Järgige hoolikalt rakenduses näidatud juhiseid. Hoidke oma nutitelefoni duširuumi lähedal ja hoidke rakendus avatud.
OLEN ÜHENDANUD OMA GEBERIT AQUACLEAN DUŠITUALETTI GEBERIT HOME RAKENDIGA. NÜÜD ON MINU DUŠI-WCETTI FÜÜSILINE KAUGJUHTIMINE TÖÖTAMISE LÄPPENUD. MIDA PEAKSIN TEGEMA?
Geberit AquaClean duši tualetid toetavad ainult ühte aktiivset Bluetooth®-i1)ühendus korraga. Füüsilise kaugjuhtimispuldi taaskasutamiseks sulgege nutitelefonis rakendus. Füüsilise kaugjuhtimispuldi kohta lisateabe saamiseks vaadake duši tualettruumi kasutusjuhendit.
1) Bluetooth® kaubamärk ja selle logod on ettevõtte Bluetooth SIG, Inc. omand ja neid kasutatakse Geberiti litsentsi alusel.
KUIDAS SAAN OMA GEBERIT AQUACLEAN DUŠITUALETI KAUGJUHTIMISE FUNKTSIOONILE JUURDE GEBERIT HOME RAKENDI KASUTAMISEGA VÕIMALIKULT KIIRESTI?
Geberit AquaClean duši tualettruumide jaoks on alates Geberit Home versioonist 2.4 olemas kaugjuhtimispuldi kiirjuurdepääsu funktsioon. Selle kasutamiseks libistage rakenduse avakuval soovitud duširuumi kohal paremale (dušitualett peab olema juba korra rakendusega ühendatud) ja seejärel puudutage sinist kaugjuhtimispuldi sümbolit.
KUIDAS MA KASUTAN OMA GEBERIT AQUACLEAN DUŠITUALETI KUIVATI FUNKTSIOONI, ILMA PEAKS ESIMESE DUŠI FUNKTSIOONIT UUESTI KASUTAMA?
Kuivatitega Geberit AquaCleani mudelitel on alates Geberit Home versioonist 2.3 võimalik kuivati funktsionaalsust uuesti aktiveerida pärast seda, kui dušifunktsiooni on kasutustsükli jooksul vähemalt üks kord kasutatud. Selleks puudutage duši desaktiveerimiseks rakenduses kaugjuhtimispuldil dušiikooni. Seejärel puudutage uuesti nuppu “Start“, et kasutada ainult kuivatit.
MIS ERINEB on GEBERIT AQUACLEAN DUŠITUALETTE SEADME SEADETUSED JA ISIKLIKUD SEADED?
Isiklikud seaded on aktiivsed seni, kuni olete rakendusega seadmega ühendatud. Isiklikud seaded leiate rakenduse kaugjuhtimispuldi funktsioonist, klõpsates toote nime all olevale sinisele ikoonile. Seadme sätted on seevastu aktiivsed, kui seadet juhitakse füüsilise kaugjuhtimispuldi või kohaliku juhtpuldi abil. Pärast rakendusega ühenduse katkestamist võib seadme seadete uuesti aktiveerimiseks kuluda mõni minut. Seda on näha näiteks siis, kui orientatsioonitule värvus ei muutu koheselt, kui isiklike seadistuste ja seadme seadistuste jaoks on valitud erinevad värvid.
Üldine teave selle kohta Geberit Home