Millisesse vannitoa generatsiooni kuulute Teie?

Beebibuumi generatsiooni ja Z-generatsiooni vahele mahub terve maailm. Näiteks kui teemaks on suhtumine rahasse, eelistatud kommunikatsioonivahendid või iidolid. Aga ka üks pilk erinevate ajastute vannitubadesse näitab olulisi erinevusi.

Beebibuumi põlvkond
Generatsioon X
Generatsioon Y
Generatsioon Z
Ja täna?

Beebibuumi põlvkond

Sündinud 1950–1965

Kui voolav külm ja soe vesi polnud veel iseenesest mõistetav: Nii nägi välja paljudes vannitubades 1960. aastatel. Vannituba kui puhtalt funktsionaalne ruum, kuhu oli väiksele pinnale kogunenud kõik vajalik.

Beebibuumi põlvkonnast tulid paljud ilmale ajal, kui kaugeltki igal korteril veel vanni polnud

Generatsioon X

Sündinud 1966–1980

Siis tulid 70. aastad ja koos nendega lisandus vannituppa ka värv. Ükskõik, kas Bahama beež, sinepikollane või rubiinpunane – peaasi et spetsiaalne värvitoon.

Värviline keraamika ja loputusplaadid – ja ka seinapealsed WC-potid – olid 70. aastatel viimane moeröögatus

Generatsioon Y

Sündinud 1981-1994

80. aastad möödusid disaini tähe all – kõik pidi olema teisiti ja individuaalne. Igapäevaesemete funktsionaalsusele omistati järjest vähem tähtsust. Vannitubades oli eelkõige oluline individuaalsus, näiteks mänguliste graafiliste elementidega keraamilistel plaatidel.

Selline eraldi duši ja keraamiliste plaatide mänguliste värvinüanssidega vannituba oli väga šikk

Generatsioon Z

Sündinud alates 1995. aastast

Heaolutase tõusis märgatavalt. Oluliseks muutusid sõbralikud ja heledad ruumid. Ja kui seda sai endale lubada, planeeriti suurejoonelisemalt ning nähti vannituppa ette rohkem ruumi.

Optiliselt saabus 90. aastatel veidi rahu – see-eest muutusid paljud vannitoad veidi suuremaks

Ja täna?

Ja täna?

Tänane moto on „Lihtne ja lõõgastunud“. Lisaväärtust ei otsita mitte ainult iseenesest mõistetavast, vaid ka varjatust: Disain on hea, aga alles funktsionaalse lisakasuga disain näitab erinevust.

Täna peab hea disain pakkuma vannitoas suurt funktsionaalset kasu

Vannitoa tooted